.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. پیامک و لینکی برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت به افراد ارسال نمی‌شود
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.(ادامه)
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟ چند نکته در مورد دارو‌های کاهش وزن
اگر افراد بخواهند مصرف دارو‌های کاهش وزن را شروع کنند، باید به چه نکاتی توجه کنند؟ اثربخشی این دارو‌ها چگونه است؟ آیا ممکن است که عوارض جانبی داشته باشند؟ این دارو‌ها را باید از کجا تهیه کرد؟(ادامه)
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است. جولان کلاهبرداران در فضای مجازی/ به دام نیفتید!
یکی از شگرد‌های مجرمین سایبری، ایجاد فروشگاه‌های جعلی در بستر شبکه‌های اجتماعی است.(ادامه)
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود. پشت ماشین ترور چه کسی نشسته است؟
ناآرام‌سازی استان سیستان و بلوچستان تک عاملی نیست و چشم‌پوشی از سایر عوامل شبکه‌ای باعث خطا در محاسبه می‌شود.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده متهمی خبر داد که از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت از حساب بانکی شهروند گلوگاهی برداشت کرده بود. ارسال لینک‌های آلوده در پوشش سهام عدالت بازهم قربانی گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده متهمی خبر داد که از طریق ارسال پیامک و لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت از حساب بانکی شهروند گلوگاهی برداشت کرده بود.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر:«سیا» صحنه گردان اصلی بخش عمده اغتشاشات در ایران است
متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

تحلیل وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه از اغتشاشات اخیر
شمال نیوز: متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد. (ادامه)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.
دشمنی با اصل ایران مستقل و قوی است؛ ملت قوی ظاهر شد / درگذشت دختر جوان حادثه تلخی بود و دل ما را سوزاند / این اغتشاش،‌ برنامه‌ریزی شده بود(خبر)
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد. (ادامه)
مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بود/ محدودیت‌های اینترنتی موقت هستند/ قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می شوند .... + مشروح(خبر)
(ادامه)
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟ آیا بدون دیش و مودم و تنها با گوشی موبایل می‌توان به اینترنت استارلینک وصل شد؟
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر دریافت اینترنت استارلینک در بخش هایی از کشور به گوش رسیده است و این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آمده که آیا بدون مودم و تجهیزات شبکه می توان به اینترنت استارلینک وصل شد یا خیر؟(ادامه)
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه ارسال پیامک های جعلی ثنا همچنان در صدر موضوعات پرونده های برداشت غیر مجاز پایتخت، گفت: مجرمان سایبری همچنان با ارسال پیامکی جعلی حاوی ابلاغ الکترونیک قضایی (ثنا) و هدایت کاربران به لینکی جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند. خالی کردن حساب های بانکی با پیامک های جعلی ثنا / مردم هوشیار باشند
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه ارسال پیامک های جعلی ثنا همچنان در صدر موضوعات پرونده های برداشت غیر مجاز پایتخت، گفت: مجرمان سایبری همچنان با ارسال پیامکی جعلی حاوی ابلاغ الکترونیک قضایی (ثنا) و هدایت کاربران به لینکی جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.(ادامه)
شمال نیوز: مجرمان سایبری در اقدامی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت ایران خودرو با عنوان فرا رسیدن شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت خودروسازی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند. هدیه شصتمین سالگرد تاسیس ایران خودرو کلاهبرداری است
شمال نیوز: مجرمان سایبری در اقدامی جدید با سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت ایران خودرو با عنوان فرا رسیدن شصتمین سالگرد تاسیس این شرکت خودروسازی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.(ادامه)
راهزنان اینترنتی همچنان در کمین افراد
رئیس پلیس فتا مازندران در خصوص پیامک جعلی ابلاغ الکترونیک قضایی هشدار داد.(ادامه)
خطرات تلفن همراه برای سلامتی
امروزه تلفن‌های همراه دوربین، ماشین‌حساب، زنگ هشدار، دسترسی به اینترنت، پلتفرم‌های سرگرمی، بازی‌ها و انواع برنامه‌های مختلف را دارند که کم‌وبیش تمام نیازهای ما را برآورده می‌کنند.(ادامه)
لمس کردن این اشیاء به معنی ابتلا به کرونا است!
کمتر فردی پیدا می‌شود که مطلع نباشد برای پیشگیری از کرونا باید اصول بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کرد. اما باید به خطر آلودگی اشیاء نیز توجه کرد. (ادامه)
روش ضدعفونی کردن لباس‌ها در دوران کرونا
با توجه به شیوع بیماری همه گیر COVID-۱۹ ، سازمان های بهداشتی در سراسر جهان همچنان بر حفظ فاصله فیزیکی بین افراد، شستن دستها و ضد عفونی کردن وسایل روزمره مانند لباس تأکید می کنند.(ادامه)
دو روش جدید برای کشف و از بین بردن کرونا
تشخیص کووید ۱۹ در عرض چند ساعت پس از آلودگی فرد و از بین بردن ویروس کرونا با استفاده از ترکیب نور فرابنفش و نور آبی در هوا و روی سطوح، دو روش جدیدی هستند که محققان نیوزلندی به تازگی ارائه داده‌اند.(ادامه)

معاون کل وزارت بهداشت گفت: در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده امکان تولید واکسن ویروس کرونا وجود ندارد و این ویروس در پاییز آینده احتمالا به اوج می‌رسد و در کنار آن ویروس آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید. کرونا احتمالا در پاییز اوج می‌گیرد / آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید / در بهترین حالت، تولید و توزیع واکسن و داروی کرونا ۱۲ تا ۱۸ ماه طول می‌کشد / کرونا در هوای ۵ الی ۱۲ درجه و رطوبت ۴۰ تا ۷۰ درجه رشد می‌کند؛ در ویروس حساسیت به گرما دیده نشده(خبر)
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده امکان تولید واکسن ویروس کرونا وجود ندارد و این ویروس در پاییز آینده احتمالا به اوج می‌رسد و در کنار آن ویروس آنفلوآنزا نیز پس از ۱۱ سال به پیک خواهد رسید. (ادامه)
سوال مهم و شایع درباره بیماری کرونا
یک پزشک فوق تخصص ریه و یک روانپزشک، به بررسی ابعاد مختلف جسمی و روانی همه‌گیری کرونا پراخته‌اند. آنها به هشت سوال مهم درباره کرونا پاسخ‌ داده‌اند و به مسائلی پرداخته‌اند که تاکنون در بحران کرونا کمتر به آنها اشاره شده است.(ادامه)
چطور کارت بانکی خود را ضد عفونی کنیم؟
استفاده از کارت بانکی به جای اسکناس یکی از توصیه‌های بهداشتی مهم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا است، اما کارت بانکی نیز آلوده بوده و باید با آب و الکل ضد عفونی شود.(ادامه)
13 توصیه کاربردی برای این که "کرونا" وارد خانه هایمان نشود
"در خانه بمانید" ؛ این توصیه ای حیاتی برای در امان ماندن از کروناست چرا که خانه امن ترین جا در برابر این ویروس مرگبار است. اما چه کنیم که کرونا وارد خانه هایمان نشود؟(ادامه)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟
همه اما و اگرهای تغییر نماینده ولی فقیه در استان گلستان(يادداشت)
چرا جریانی که حیات سیاسی خود در استان گلستان را مدیون آیت الله نورمفیدی می داند اینچنین تیغ بدست گرفته و خواستار شفافیت اقتصادی فرزندان و دفتر وی شده است ؟ آیا خبری شده است ؟ (ادامه)
هشدار فتا مازندران برای حفظ حریم خصوصی
دنیای مجازی دنیای پرخطری ا‌ست، در این دنیا نباید از امنیت و مسائل مربوط به امنیت غافل شویم.(ادامه)
قرص‌های استامینوفن کشنده هستند؟
چند وقتی است که گمانه هایی با این محتوا در سطح جامعه دست به دست می شود.(ادامه)
از کجا بدانیم تلگرام ما هک شده یا نه؟
آموزش تضمینی و غیرتضمینی هک تلگرام موضوعی است که طی ماه‌های اخیر با توجه به تعداد بالای کاربران این نرم‌افزار در کشور، مورد سوءاستفاده برخی افراد یا شرکت‌ها قرار گرفته است.(ادامه)
فیلم های مستهجن برای متأهل ها سم است!
آمار تکان دهنده است، «سکس» و «پورن»، در رده پنج واژه اصلی جست و جوی اینترنتی قرار دارد. ۴۳ درصد کاربران اینترنت مطلب پورنوگرافی را مشاهده می کنند. (ادامه)
هشدار حسین شریعتمداری به اصولگرایان
(ادامه)
هشدار پلیس فتا مازندران در رابطه با ایمیل های حاوی باج افزار
(ادامه)
نگراني از افزايش جمعيت جاده چالوس
گرچه برخی از ما از مناظر این جاد‌ه نیز لذت می‌بریم، اما تعد‌اد‌ کمی می‌د‌انند‌ که این جاد‌ه 150 کیلومتری یکی از زیباترین جاد‌ه‌های جهان است(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.